lördag 14 april 2012



Fototriss del 174: Fyrkantig (tävling)



TÄVLINGEN
Tävlingen pågår fram till tisdag klockan 19.00. 

Länk till Coolstuff, som välvilligt sponsrar vinsterna:
 http://www.coolstuff.se/Presenter

Så till mina fyrkantiga tävlingsbilder.


Barnbarnen i sin "spelhåla". Vi undrar ibland om inte deras ögon riskerar att bli fyrkantiga de med.


En välbyggd och fyrkantig vedstapel. Det ni tjejer, mycket motion och långa muskler utan gymbesök.



Skulle tro att bilder på ståtliga byggnader kommer att dominera tävlingsbidragen. Grannens gamla tvättstuga får duga för min del.

12 kommentarer:

  1. Gillar sista bilden mycket, tänk vad mycket det har slitits i det huset...

    SvaraRadera
  2. Gillar variationen i dina bilder! Fastnar för tvättstugan, just för att som du säger, den blir en skön kontrast (på många sätt) :-)
    Önskar dig en skön söndag!

    SvaraRadera
  3. Fin variation i din triss :)

    SvaraRadera
  4. En bra och varierad triss. Praktiskt med en rejäl vedstapel och träningsmöjligheter hemma:)
    Ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  5. Den lilla tvättstugan var gullig! fin tolkning! Trevlig söndag!

    SvaraRadera
  6. Vilken trevlig triss! Fantastiskt vacker bild på den lilla tvättstugan!

    SvaraRadera
  7. Likte grannens stuga. Og trissen var bra den.

    SvaraRadera
  8. Bra triss du fått ihop. Tänk vad mycket dator det är nuförtiden, du får släpa ut barnbarnen på vedbacken så de får jobba lite fysiskt. Älskar tvättstugan, helt i min smak.

    SvaraRadera
  9. Underbar bild på tvättstugan. Den lutar fint:) Och veden - den värmer 2 gånger...

    SvaraRadera
  10. Jag kan lugna dig med att mina grabbar, nu 34 och 35, aldrig fick fyrkantiga ögon! ;-))

    härlig tvättstuga där får man mycket frisk luft och det där gymmet du skriver om i bild 2 har jag besökt ofta i mina dagar. Ganska billig månadsavgift!
    ;-))

    SvaraRadera
  11. Härlig triss med varierade fyrkanter. Tvättstugan ser inte mycket ut för världen men gör sig bra på bild.

    SvaraRadera
  12. Fyra kanter...hehe jag tänkte nog kvadradiskt är jag alltså fyrkantig?;-) Dina bilder gillar jag som också bor med vedhögar och ruckel, mycket fint har vi runtikring och din triss är så mysig!

    SvaraRadera