tisdag 26 mars 2013

26 mars

Hej alla Fototrissvänner!

Vintern börjar nu äntligen ta slut och i alla fall dagarna blir påtagligt ljusare och längre.

Det innebär för min del att jag inte kommer att synas så regelbundet på denna sida, då jag delvis kommer att ha andra aktiviteter.

Året som jag var varit med i Fototriss har gett mig många positiva upplevelser och trevliga vänner.
För att inte tala om vad mycket jag lärt mig i fråga om foton och fotografering. Tack skall ni ha för det.

Däremot leker jag med tanken att använda min sida till att visa lite "bildspel" . Ni vet att samla hop lite  bilder och visa dem lite mer som en dokumentation av vad jag gjort den senaste tiden. Som en personlig bilddagbok modell FaceBook på sätt och vis.

Prövar här nedan att lägga en länk till ett litet bildspel.

Värkänning 2013

1 kommentar:

  1. Kul grej och fina bilder. Men varför inte försöka lägga upp youtubeklippet direkt i bloggen, så man ser det istället för som länk. Det brukar fungera i alla portaler. Då kommer fler att klicka på dina bilder.

    SvaraRadera